Základné obchodné podmienky
POŠTOVNÉ:
zasielková služba GLS, platba na dobierku 5,-€
zásielková služba GLS - platba vopred prevododm alebo platbou v hotovosti 3,90,-€
osobné prevzatie v predajni na adrese Žilinská 3, 811 05 Bratislava ZDARMA
pri nákupe nad 70,-€ je doprava tovaru v rámci Slovenska ZDARMA
pri nákupe z www.vandastore.cz- zásielková služba PPL, platba prevodom 7,-€
SPôSOB PLATBY:
A, na dobierku (odosielame spoločnosťou GLS)
B, platba prevodom (po pripísaní sumy na účet obratom odosielame objednávku spoločnosťou GLS)
C, platba v hotovosti (pri osobnom prevzatí)
Predaj cez internet je u nás veľmi jednoduchý. Vybraný tovar je vkladaný do "nákupného košíka", kde ľahko zistíte aký tovar a v akej výške hodláte objednať. Vami vybraný tovar - objednávka - bude odoslaná na náš mail, kde bude spracovaná. Na konci objednávkového postupu je k dispozícii "poznámka", v ktorej môžete pripojiť ďalšie dôležité informácie - napr. Ohľadom zastihnutiu na inej adrese či telefónu.
Potvrdenie objednávky: Po obdržaní Vašej objednávky (na náš e-mail) Vám bude zaslaný informačný e-mail, s obsahom Vašej objednávky. Ak zistíte, že je čokoľvek v neporiadku, napr. Že ste zvolili zle formu dopravného, či množstvo tovaru, možno využiť kontaktného e-mailu a uviesť vašu požiadavku na opravu, otázka apod.
Žiadame Vás, aby ste vždy uvádzali č. Objednávky. Ak by sa vyskytol z našej strany problém (nedostupnosť, zlé info u danej položky, cena, atď.) Ihneď Vás kontaktujeme. Ak je Vaša objednávka v stave vybavovania, čakajte. Pri vyskladnení Vás budeme informovať telefonicky alebo emailom, že je vaša objednávka odoslaná.
Prepravné:
K cene vybraného tovaru budú pripočítané náklady za doručenie objednávky, stanovené v závislosti na spôsobe zvolenej dopravy v rámci Českej a Slovenské republiky - pozri poštovné, balné neúčtujeme.
Slovenská pošta v prípade nezastihnutia vás bude informovať formou písomnej výzvy. Vy si môžete zásielku vyzdvihnúť kedykoľvek podľa svojich časových možností a otváracie doby Slovenskej pošty.
Možnosť uplatnenia rozporu s kúpnou zmluvou na tovar zakúpený v našom e-shope:
stav, kedy vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou ("rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Záruky na tovar : 24 mesiacov
Možnosť vrátenia tovaru : Pri nákupe v našom e - shope rešpektujte nasledujúce :
Ak si tovar objednáte , rešpektujte prosím , že ste objednávkou uzavreli obchod . Objednávajte u nás len v prípade , že ste naozaj rozhodnutý tovar zakúpiť a užívať . Ak si nie ste istí , máte možnosť nás kontaktovať a popýtať sa na čokoľvek, čo by Váš výber uľahčilo .
Ak budete tovar meniť - vždy nás , prosím , kontaktujte , aby sme sa dohovorili na postupe výmeny či vrátenia vašich peňazí . Vždy priložte sprievodný list s adresou , požiadavkou , kontaktným telefónom .
Ak od Vás v prípade reklamácie odoberieme tovar späť s tým , že Vám budú vrátené peniaze , potom Vám z pôvodnej celkovej ceny tovaru BUDE odpočítaný expedičný poplatok - a poukázaný späť na Váš účet . Pozn .: pozri . paragraf 53 ods . 10 Občianskeho zákonníka 40/1964 sb . v znení neskorších predpisov .
REKLAMÁCIA :
Pri reklamácii postupujte nasledovne :
Kontaktujte nás elektronicky , kde predovšetkým uvediete číslo objednávky - viď doklad , ktorý sme vám s tovarom zaslali , oznámite nám stručný popis závady , ako k nej došlo alebo ako ste ju zistili . Ak budete môcť , pripojte fotografiu reklamovaného tovaru - detail závady a my sa k tomu obratom vyjadríme a navrhneme ako postupovať . Vždy sa budeme snažiť, aby s prepravou a vybavením boli čo najmenšie náklady a aby bola v čo najkratšej dobe reklamácia vybavená . Tieto všeobecné zmluvné podmienky sú platné od 20. 10. 2010 .